reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Kohútek

Michal Kohútek

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Syn, strýko, umastený frajírek, frfloš... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRecenzieFikcieAustralia: There and Back AgaiPočítačeHistorky z BrnaSúkromnéVšeobecné úvahyMoje hobby

reklama

Historky z Brna

Telefón.

Michal Kohútek

Telefón.

Telefón zvoní, málokto zdvíha. Posledný deň zaškolovania v novej práci, prvá skúšobná šichta a ja mám len málo od frustrácie. Teda mal by som mať, no z nepochopiteľných dôvodov nemám. Všetko sa kazilo, mnohí ľudia boli nepríjemní, no i tak ma to baví. Prečo? Nie je to predsa žiadna vysnená práca, v podstate je to len spôsob, ako si môže študent zarobiť pár šupov navyše, nech ten život má i nejaký komfort. Ja som však šťastný, pretože je to niečo, pričom môžem robiť to, čo sa pred nedávnom stalo mojou obľúbenou kratochvíľou.

  • 26. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu