reklama

O tejto rubrike...

Moja nová rubrika je a asi aj zostane jedinou rubrikou v tomto blogu, ktorá má nejaký úvod, alebo opis jej účelu. Táto rubrika ako je zrejmé, bude obsahovať moje zápisky o ceste tam, pobyte v Austrálii, a ceste domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Austrália ako taká, ma lákala už od môjho detstva, hlavne vďaka filmom Krokodýl Dundee. Neskôr slovo Austrália u mňa získalo význam aj ako miesto pôvodu manžela mojej sesternice, a jej miesta bydliska. Austrália je miesto, kam prvý krát pocestujem lietadlom. Austrália má u mňa skrátka a dobre, mnoho prvenstiev, ktoré ma nútia aby sa mi pri spomienke na ňu zbiehali sliny. Tu budem opisovať svoje zážitky a novonadobudnuté poznatky o tejto pre nás exotickej krajine. Články tu uverejnené budú predstavovať jedinečný pohľad mladého európana na tento kontinent a dúfam že bude aj pre ostatých dostatočne zaujímavá . Jedným z cielov rubriky je aj ukončenie večných otázok ako sa cítim, či sa tam teším, a či sa nebojím tam ísť. Predložím zbežný plán cesty:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ráno 30.1.09 - Okolo druhej nočnej hodiny vyrážam na cestu do Viedne, presnejšie na letisko. Okolo šiestej hodiny ráno mi už odtiaľ vyráža lietadlo do Londýna na letisko Heathrow (Môj vôbec prvý let lietadlom). Tam začína sranda.

- Obed 30.1.09 - sme na letisku Heathrow, posielam SMS s naším statusom mojim rodičom, čakáme s bratom na lietadlo do Bankoku (aspoň myslím, že tam). Som trochu nervózny, a nudím sa. Dám si rýchly obed a nastupujem do lietadla.

- Večer až noc 30.1.09 - Rozmýšlam ako sa asi majú naši, koľko ešte poletíme, a čo napíšem do blogu.

- Netuším kedy 30.1.09 - 1.2.09 - Prílet do Bankoku, SMS rodine, odlet do Austrálie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ráno 1.2.09 - Blíži sa koniec mojej cirka 22-hodinovej cesty. Príchod na letisko v AUS, hlboký nádych južanského vzduchu, vítanie sa so sestrenkou. Po príchode do ich domu pravdepodobne padám do postele a spím bezsenným spánkom.

P.S.: Vnímaví čitatelia J.R.R. Tolkiena si dúfam všimnú odkaz v názve rubriky

Michal Kohútek

Michal Kohútek

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Syn, strýko, umastený frajírek, frfloš... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRecenzieFikcieAustralia: There and Back AgaiPočítačeHistorky z BrnaSúkromnéVšeobecné úvahyMoje hobby

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu