reklama

Prečo by som nevolil PROTISmer...

Dôvodov je podľa mňa mnoho. Hneď niekolko som aj v nasledujúcom texte uviedol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Prvý dôvod - výber koaličných partnerov

Tak aj keby som súdruhovi Ficovi zobal z ruky a veril všetkým jeho sľubom, tak toto by som mu neodpustil. Vybrať si za koaličného partnera stranu ktorej hlava neustále "slope", spôsobuje medzinárodné faux pas (pl.) svojimi perlami o neznášanlivosti voči susedom, rečami o zrovnávaní cudzích hlavných miest, atď. Inak viete ako sa bežne označuje koalícia Smer + SNS? Národný socializmus...

Druhým "nesmierne príťažlivým" partnerom je Hnutie Za Demokratické Slovensko. O jej vodcovi koluje nesmierne množstvo nepríjemných chýrov, ktoré poškodzujú celosvetové zmýšľanie o Slovensku. V minulosti mečiarovská vláda napáchala dosť škody a čo je naozaj veľký výsmech slečne Justícii, je fakt že slovenskej spravodlivosti vládne jej člen, p. Harabín.

Druhý dôvod - Slová, slová, slová aneb - sľuby, sľuby a zasa len sľuby.

Teraz neviem či je to, že súdruh premiér neplní svoje sľuby dôvodom pre jeho voľbu, alebo nie, veď väčšina jeho zastrájania by Slovensku nesmierne uškodila. Jeho populistické reči možno pôsobia na masy krčmových štamgastov, ale mňa veru neohúria. Vianočné prídavky? Veď je to vtip! To čo dôchodcom zoberú cez rok stokrát prevyšuje tieto zimné odrobinky. Spustenie Jaslovských Bohuníc? Zbytočné ukazovanie lakťov... My spustíme V1, EÚ si zoberie svoje eurofondy.



Tretí dôvod - Slová, slová, slová po druhé - slovník a reči vládnych predstaviteľov

Mno, nebudeme si nič nahovárať, ale slová typu KO-PI-JE do verejnej správy nepatria a to ani keď sa novinári dotknú citlivých tém ako napr. financovanie penziónu Elektra (povestné boxerské kúsky p. Mečiara). Taktiež aféry p. Slotu, jeho urážky historických postáv a svätcov. A nakoniec, menej vulgárne ale omnoho urážlivejšie reči súdruha Fica, ktorý bez zábran nazve kohokoľvek kto nezdieľa jeho názory idiotom.



Štvrtý dôvod - Byť hádzaný do jedného vreca spolu s ostatnými Fico-voličmi? Tak to teda NIE!!!

Keď sa povie fico-volič, temer každý si okamžite vybaví (a majú pre to dôvod) dedinského krčmového burana, ktorý nedokáže spojiť dve jednoduché vety do súvetia a jediné čo dookola omieľa je ako ten Fico tým sviniam z SDKÚ ukáže. Druhý typ (ten škodlivejší) vysedáva neustále pri počítači a neustále na fórach a blogoch produkuje perly typu "Modrý Boľševik", resp. "Cigáň na bicykli". Tretí typ sú ľudia, ktorý síce sú inteligentní, ale sú mierne zaujatí voči p. Dzurindovi a týchto názor rešpektujem, aj keď s ním nesúhlasím, lenže tohto typu je na Slovensku tak 5% (a to som optimista).

Toto sú moje hlavné dôvody prečo by som nevolil Smer ani žiadneho z jeho koaličných partnerov, a to ani keby mi zaplatili.

Michal Kohútek


Michal Kohútek

Michal Kohútek

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Syn, strýko, umastený frajírek, frfloš... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRecenzieFikcieAustralia: There and Back AgaiPočítačeHistorky z BrnaSúkromnéVšeobecné úvahyMoje hobby

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu