reklama

Telefón.

Telefón zvoní, málokto zdvíha. Posledný deň zaškolovania v novej práci, prvá skúšobná šichta a ja mám len málo od frustrácie. Teda mal by som mať, no z nepochopiteľných dôvodov nemám. Všetko sa kazilo, mnohí ľudia boli nepríjemní, no i tak ma to baví. Prečo? Nie je to predsa žiadna vysnená práca, v podstate je to len spôsob, ako si môže študent zarobiť pár šupov navyše, nech ten život má i nejaký komfort. Ja som však šťastný, pretože je to niečo, pričom môžem robiť to, čo sa pred nedávnom stalo mojou obľúbenou kratochvíľou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Telefón zvoní, málokto zdvíha. Posledný deň zaškolovania v novej práci, prvá skúšobná šichta a ja mám len málo od frustrácie. Teda mal by som mať, no z nepochopiteľných dôvodov nemám. Všetko sa kazilo, mnohí ľudia boli nepríjemní, no i tak ma to baví. Prečo? Nie je to predsa žiadna vysnená práca, v podstate je to len spôsob, ako si môže študent zarobiť pár šupov navyše, nech ten život má i nejaký komfort. Ja som však šťastný, pretože je to niečo, pričom môžem robiť to, čo sa pred nedávnom stalo mojou obľúbenou kratochvíľou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Túú.....túú.....túú.... Dobrý deň, u telefónu Michal Kohútek. Volám vám menom spoločnosti......"

Kedysi som si vo vlakoch a šalinách (električkách) prevažne čítaval alebo spal. Nedávno som však natrafil na celkom málo prevádzkovaný šport. Niektorým sa možno môže zdať nudným (asi ako tento blog), avšak s troškou trpezlivosti a fantázia sa pomocou neho môže človek dostať do zvláštnych stavov mysle. Je to prosté, miesto ohlušujúcej hudby z empétrojky, miesto knihy, ktorú si človek aj tak najlepšie vychutná v pohodlí domov sa proste pozerám. Pozerám a usmievam. Je fascinujúce sledovať ľudí okolo seba. Hemžia sa, ponáhľajú sa, rozčulujú sa, milujú sa a nenávidia. Každý je nejaký, každý je unikát a každý je ako nový diel dobrého seriálu. Keď však chcete sa dostať do víru deja, nestačí sa len pozerať. I preto som sa napriek pôvodnému snu o brigáde v čajovni rozhodol dať šancu i miestnemu call centru. Popravde som nevedel a zrejme ani teraz netuším, do čoho to vlastne idem, no to čo som zatiaľ videl ma fascinovalo. Bál som sa, že to bude nuda otravovať ľudí s ponukou, ktorú vlastne ani vôbec nechcú podľa zabehnutého skriptu preplneného poznámkami o tom, čo sa smie a čo nesmie povedať do telefónu. Človek by to možno nepovedal, ale správny telefonát je hotová veda. Tak či onak som sa po niekoľkých testovacích hovoroch s kolegom dostal i na onu inkriminovanú linku. A tam sa to stalo. Zrazu som bol vtiahnutý do úplne iného sveta, sveta kde s úsmevom na tvári i v hlase ponúkam poistenie zaopatrenej paní so štyrmi deťmi. Do sveta, kde mi plno ľudí zavesí hneď po prvej vete a ak mám mimoriadne šťastie, ešte mi aj šťavnato vynadá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chápem ich. I mňa často podobné telefonáty otravovali, pokúšal som sa im vyhnúť, no po skúsenosti z druhej strany barikády ma niečo trklo. I operátori sú len ľudia, ktorí sa snažia z rôznych dôvodov robiť si svoju prácu čo najsvedomitejšie. Možno žiadam priveľa, ale ak si tieto bláboly niekto prečítal až potiaľto, chcem vás o niečo požiadať. Pokúste sa spomenúť si, že nielen vy ste unavený a ubolený, každý má svoje starosti a malý úsmev, či milota v hlase vás o nič neochudobnia, no spravia inému deň o dosť znesiteľnejším.

"Tú...tú...tú... Volaný účastník je dočasne nedostupný, zavolajte neskôr prosím!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Michal Kohútek

Michal Kohútek

Michal Kohútek

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Syn, strýko, umastený frajírek, frfloš... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRecenzieFikcieAustralia: There and Back AgaiPočítačeHistorky z BrnaSúkromnéVšeobecné úvahyMoje hobby

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu